Круїзне агентство «Bonvoyage»  представило топ-10 найдивніших скарг, отриманих від туристів за останній рік.

Персонал одного круїзного лайнера виявився настільки веселим і винахідливим, що це стало проблемою для однієї пари з Йоркшира. Вони поскаржилися, що прекрасний персонал лайнера змусив витратити на чайові більше грошей, ніж було заплановано, і пара вимагала у компанії відшкодувати витрати.

Що туристам не подобається в круїзахОдна леді в круїзі по Середземномор’ю поскаржилася на те, що шум моря занадто сильний і припустила, що звукоізоляція в каютах має бути на більш високому рівні.

Ще один джентельмен, який пропустив написане дрібними буквами, поскаржився, що під час круїзу не міг кожен  день купатися в басейні і отримати хорошу засмагу. Він не помітив, що круїз проходив в зимовий час і навколо Аляски. Турист зовсім серйозно вважав, що всі круїзи проходять тільки в спекотних країнах і вимагав повернути гроші, витрачені на покупку теплого одягу, після того, як він узяв із собою тільки літні речі, очікуючи теплої погоди в круїзі.

Деякі скарги не стосувалися поганої погоди або поганого сервісу.

Молода жінка в гавайському круїзі, поскаржилася, що на лайнері не було Гарі Барлоу, хоча рік тому він подорожував на цьому кораблі.

Інший пасажир вимагав повного відшкодування витрат від компанії «Celebrity Cruises» через неправдиву рекламу, коли не виявив на лайнері ні однієї знаменитості.

Враховуючи високий рівень незадоволення серед  обурених пасажирів, можна тільки уявити собі, як це все відбувалося на борту «Carnival Triumph», пише «The Telegraf».